Wednesday, June 10, 2009

Hangin X?...Hangin X?..Kalau anda ditempat saya anda HANGIN X?

Salam semua,

hari ni terpaksa guna ayat (AKU) sebab agak sakit hati dan kecik ati sikit.

Malam ni embun nak balik kpg, (jangan jelous ..terutama kepada put3 (insan yang hari hari balik kpg)wahahahah... ni nak cerita gak walau mcm mana sekali pon.. tadi g bank...******(semua tau bank tuh, sebab gaji kita masuk kat tu) nak g kluarkan duit ASB, nak tau apa kisahnya,...mereka meragui kesahihan kad pengenalan dengan muka aku..boleh x macam tu?..orang kaunter sebelah dah pandang2..ingat aku mencuri ke..x hadap la aku..aku nak keluarkan duit aku..apa masalahnya..yang aku xtahan tu.. 28 mei aku dah keluarkan RM 1500 ngan dia jugak, ..selamba je dia keluarkan duit aku..xda ulak dia nak kata muka aku ni lain..alih2 tadi dia tanya KENAPA MUKA LAIN DARI I/C?.NAK JE AKU JAWAB TANYA TUHAN LA..APSAL DIA BUAT MUKA AKU JADI LAIN..tapi aku sabooooooooooooooooooooo......punya lama aku kat kaunter tuh..bulan nih dah 2 kali aku keluarkan duit ASB aku (aku ada bisnes sikit, tak perlu la oang tau apa bisnes aku..yang penting aku xjual dadah) tadi aku nak keluarkan lagi RM 800...sebelum ni segala urusan simpan ke keluar aku buat kat pejabat pos...baru 2 kali seingat aku ..aku berurusan kat *******..Betol la cara dia just nak verification..tapi 28hb hari tuh muka aku lain ke?..tadi dia siap mintak cap jari kanan...kiri...nasib baik cop jari kaki aku dia xminta..MALU siot..macam aku nak minta duit orang pulak..rasa nya itu duit aku...pastuh dia siap panggil bos dia..bos dia datang tanya AWAK INGAT X NUM I/C AWAK?..dah tentu aku ingat num ic aku...dia tanya keje kat mana aku cakap la kat UNIKL MFI..nak je aku tanya nombor I/C dekan aku xnak tanya ke?....baru semalam aku bawak dekan g sana..nak kuarkan duit TKS. aku sebenarnya bukan sakit hati sangat ,aku malu la..(xcaya tanya kokuni dengan mekno..dia ada masa tuh)..bodyguard aku la...waahahah..(eh gelak pulak) kalau diaorang ragu2..kat i/c aku tuh panggil aku g satu sudut, kaunter lain ke.. ke..jangan la dekat kaunter tuh tanya aku..sipa angkat lagi aku punya i/c..cakap muka x sama...tapi aku mampu tersenyum lagi la...walaupon hati aku agak bara...yang xtahan mamat sebelah aku tuh pandang2..eeee.....sakit betol hati aku...aku cakap macam nih la...kalau xpercaya tengok lesen memandu saya...aku bagi lesen memandu aku yg ada gambar..haaaaaaaaaa...kan sama tuh...karang kalau dia xcaya jugak aku suruh je si kokuni dengan mekno tuh g balik umah aku amik album ha bagi tunjuk kat dia..gambo2 aku..makin lama mesti la muka berubah..xkan nak sama mcm tuh je kot..dulu berat aku 45 ke 47...sekarang berat aku 60..(hahaha)..aku gemuk la sikit..dah kejadian tuhan aku nak buat macam mana?...bia je la..

lagi satu tangan diaoang scan jari aku xboleh..sebelum aku masuk bank aku singgah makan dulu kat ctu gak.(kan ke ada cafe ctu) kokuni kata sedap ikan terubuk bakar...so kami layan la..terubuk bakar..basuh tangan lepas makan sabun plak tekan2 xkeluar...nasib baik ada losyen dlm handbag aku..aku pkai la...xkan aku nak hulur tangan aku kat oang bank tuh bau ikan....(adoiiiiiiiiiiii......tolong la....)

Nanti aku scan gambo I/c aku...mungkin lepas nih aku kena tukar i/c aku...kalau xsama lagi xtaw la..k la..nanti sambung lagi..tatata


note:lepas dia bagi duit kat aku (duit yang aku nak keluarkan..tu la)..dia cakap sory ek.....aku pon jawab..ha..ye la..aku jawab dengan sungguh tidak ikhlas..itulah kenyataanya..

10 comments:

Ewa Zallie said...

yes!!! i'm da 1st to leave da coment! hahaha..ya ya..si embun pagi tdk menipu akan kejadian ini..kerana si kokuni yg cun dan si mekno yg COMEL ade di situ..hihihi..kelako sampai pecah perut lah gelak..(kelako sgt sbb ter'compare'kan wajah si embun pagi ni yg ic/lesen/dan yg real punya..) kahkahkah..
p/s :siyo0t je makcik bank tuh..ntah2 die punye ic lg teruk kelainannya kejadian Tuhan...heh.

Ibuhani said...

cian ct.....makin cun ntah kot...tu yg org bank x caye.....

PuTeRi BoNgSu said...

mkcik bank tu buta kot @ embun pg dah cucuk botox smpai mkcik tu dah x kenal..wakaka

sYaMiMi naSiR said...

sabar kak sabar...
asal xsuh si cun dan si comey tu jadi saksi

cindir-rela said...

kak, akaknye muke tuw dah telebih yis dah kak..heheh..tuw yang diorang tak cam tuw..heheheh

EmBuN PaGi said...

Salam:

Kokuni:
terima kasih kerana menyokong statement den..walaupon ko gelakkan den sampai keluar ko punya kokuni..

ibuhani:
..setelah 3 hari bercuti dan dipikir-pikirkan maka saya mengambil keputusan untuk tukar i/c dalam ...tapi lepas sukan ni la...

Puteri Bongsu:
agaknya...yang tak tahan minggu sebelum tuh yang embun pegi amik duit, dia siap promote lagi..macam ni bunyi ayat dia...' ada pakai kad kredit x?..kalau xde..xnak try guna kad kredit?...dengan saya boleh apply...boleh buat isi minyak ngan kad kredit..'so embun pon jawab la..xpe la kak..saya xnak cari penyakit..sebelum saya terjebak baik saya elakkan..huhuhu..

Syamimi:
Huhu..so comey dan si cun tuh..gelakkan diri daku lagi ada..

Cindirela:

Siot jek kauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..(diaoang jeles tuh)

Ewa Zallie said...

xmampu tahan gelak mimi..klu ko ade n na tahan gelak, mmg ko mengundang Strok la tu..hahaha

EmBuN PaGi said...

Kokuni:

Oich...tete nini..n tete cici..rasa macam dah taw je apa maksudnya..hahaha

n.O.L.i.e said...

gaknyer kat ic tu dia tgok cam maya karin kot.... heheheh

ctsue said...

Dia suruh hang wat ic baru lah tu...hihihihi.....lain kali hang nyanyi lagu dolu lain...skrg lain...oleh S.M Salim tu baru dorang tau....